Rad u Novo Nordisku nije samo način da se napravi život, već da se napravi razlika
Novo Nordisk pomaže osobama sa dijabetesom i sa drugim hroničnim stanjima kao što je hemofilija, razvojem inovativnih tretmana koja menjaju život. Naš ugled, dolazi kroz našu posvećenost pacijentima kojima služimo.
Više od 40.000 ljudi u 75 zemalja posvetili su svoje profesionalne živote karijeri koja menja život u Novo Nordisku. Naši zaposleni su svaki dan pred izazovom da postignu više i u potpunosti iskoriste sopstvene talente, a zauzvrat su za svoj trud nagrađeni jedinstvenom mogućnošću za razvoj i rast.
Novo Nordisk je globalna kompanija koja širom sveta nudi mogućnosti za svoje zaposlene. Od istraživanja i razvoja, do proizvodnje, marketinga i prodaje, veštine i iskustva koje naši zaposleni donose na posao su raznovrsni.
Naš sveobuhvatni lanac vrednosti nudi mogućnosti da iskusite poslovanje izvan svojih osnovnih veština, i tako razvijate svoju karijeru unutar kompanije, kao i putem eksternih treninga.
Naš proces upravljanja učinkom (3P) postavlja globalni standard za upravljanje učinkom unutar Novo Nordiska. On osigurava usklađivanje individualnih ciljeva sa našim poslovnim ciljevima radi postizanja rezultata i zadovoljenja potreba klijenata. Sa jasnim i merljivim ciljevima, svi znaju šta se od njih očekuje i lakše je nagraditi učinak i uočiti naredne pravce za razvoj talenata.
Naš kompanijski okvir, Novo Nordisk Way, podržava kulturu inovacija
i odgovornosti. On osigurava dugoročni rast i dobrobit naše kompanije
i pomaže nam da pronađemo pravu ravnotežu između saosećanja i
konkurentnosti.
Novo Nordisk Way uključuje našu viziju,
naše vrednosti i našu posvećenost Triple Bottom Line principu. Ovo
obezbeđuje osnovu da ostanemo na kursu fokusiranosti na inovacije, da
ostanemo socijalno, ekološki i finansijski odgovorni, a da u isto
vreme naši zaposleni imaju pozitivno radno okruženje i uslove.
Kada radite u Novo Nordisk-u uviđate da je naša kompanijska kultura
više od reči na parčetu papira - mi živimo naše vrednosti svakog dana.
Te vrednosti su temelj naših poslovnih odluka. Imamo inkluzivnu
kulturu gde se zaposleni osećaju osnaženi, a konsenzus se vrednuje.
Naša posvećenost kvalitetu i naš fokus na održavanju visokih etičkih
standarda ide ruku pod ruku sa ispunjavanjem naših odgovornosti prema
akcionarima, pacijentima i društvu.
Naše vrednosti su
globalne, ali su takođe i lokalne, pružajući fleksibilnost i negujući
različitost ideja.
Svake godine, hiljade zaposlenih u Novo Nordisku volontira za široki spektar kreativnih i ambicioznih aktivnosti koje pokazuju društvenu odgovornost, pomažući lokalnoj zajednici. Od obavljanja besplatnih pregleda za dijabetes do snabdevanja medicinskim sredstvima regiona zahvaćenih sukobima, naše kolege donose jedinstvene vrednosti Novo Nordisk-a široj javnosti i pomažu podizanju svesti o tome kakav je život ljudima sa hroničnim oboljenjima, njihovim porodicama i zajednicama koje ih podržavaju.
U rano proleće 1923. prvi pacijenti oboleli od dijabetesa lečeni su
insulinom proizvedenim od strane osnivača Novo Nordiska. Prešli smo
dug put od tada. Inovacije poput NovoPen®, NovoSeven® i GLP-1 terapija
su poboljšali živote miliona ljudi sa dijabetesom, hemofilijom i
poremećajem rasta širom sveta i pomogli da Novo Nordisk postane
svetski lider u terapeutskim proteinima.
Kako bismo nastavili da pomažemo ljudima koji boluju od hroničnih oboljenja, naše poslovanje treba da istovremeno napreduje i bude profitabilno i odgovorno. Mi taj pristup nazivamo "Triple Bottom Line". To znači da je Novo Nordisk rešen da uzme u obzir finansijski, društveni i uticaj na životnu sredinu svake svoje odluke, dok radimo na stvaranju vrednost za pojedince, društvo i investitore.